Domino's uygulamasına üye olmak için ana sayfamızın üstünde yer alan "Üye Girişi" seçeneğine tıklayın.
Yeni bir üye olmak için sayfanın altında yer alan "Üye Ol" seçeneğine tıklayın.
Açılan "Üye Ol" sayfasında Ad, Soyad, E-posta, Şifre ve Telefon Bilgilerini eksiksiz doldurun. Dilerseniz, Facebook veya Google+ üyelikleriniz ile doğrudan üye olabilirsiniz.
Domino's kampanyalarından anlık haberdar olmak istiyorsanız, "E-posta yolu ile bilgilendirilmek istiyorum" ve "SMS ile bilgilendirilmek istiyorum" başlıklı kutucukları ayrı ayrı işaretleyebilirsiniz.
"Kişisel Veri Bilgilendirme Formu" ve "Üyelik ve Satış Sözleşmesi" kutucuklarını işaretleyip "Devam" butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.
Üye olduktan sonra giriş yaptığınız sayfanın sağ üst köşesinde yer alan üç çizgi butonuna tıklayıp "Profilim" adlı mavi şeçeneğe tıklayın. Bu sayfada üye olurken girdiğiniz bilgileri değiştirebilir, "Cinsiyet", "Doğum Tarihi", "Takım", "Çalışma Durumu" bilgilerini ekleyebilirsiniz. Kampanyalar hakkında bilgilendirme yolu da seçebilirsiniz.
Üyelikten ayrılmak istiyorsanız sayfannın altında yer alan "Üyelikten Ayıl" seçeneğine tıklayabilirsiniz.
Domino's Live uygulamasına girin ve sayfanın üsündekit köşedeki "Üye Girişi" butonuna tıklayın. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin. "Devam Et" butonuna basın.
Dilerseniz, Facebook veya Google+ üyelik bilgileriniz ile doğrudan girebilirsiniz.
Eğer şifrenizi unuttuysanız "Şifremi Hatırlat" linkine tıklayın. Açılan pop-up penceredeki e-posta alanına üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi girin ve "Şifremi Hatırlat" butonuna basın. Şifreniz size e-posta ile bildirilecektir.
Domino's Live uygulamasına girip sipariş verebilirsiniz.
Pizzanızı nasıl almak istediğinize göre "Adresime Teslim Edilsin" veya "Şubeye Gelip Alacağım" seçeneklerinde birine tıklayabilirsiniz.
Sipariş edeceğiniz ürünün tipine göre "Tüm Kampanyalar", "Tüm Pizzalar" veya "Ekstra Lezzetler" seçeneklerine tıklayabilirsiniz. "Tüm Kampanyalar" seçeneğine tıkladıysanız sipariş etmek istediğiniz kampanyanın üzerine tıklayabilirsiniz. Açılan sayfada istediğiniz pizza adedini, çeşidini, hamur ve sos tipini, kenar malzemesini ve standart malzemelerden çıkarmak istediğiniz varsa seçin. Ekstra malzeme eklemek istiyorsanız, "Ekstra Malzeme Ekle" butonuna tıklayıp eklemek istediğiniz ürünü seçin.
Pizzanızın sipariş detaylarını tamamladıktan sonra sayfanın altında yer alan yeşil sepet butonuna tıklayın. Teslimat adresi ile birlikte sepetinize eklediğiniz ürünlerin toplam fiyatını görebilirsiniz. Siparişinizin içeriği tamamlandıysa sayfanın altında yer alan "Sepeti Onayla" butonuna tıklayın.
Sepetiniz sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz. Opsiyonel olarak sepetinizdeki tüm ürünleri silmek için, "Sepeti Boşalt" butonuna tıklayabilirsiniz.
Domino's ya da anlaşmalı olduğu şirketlerden temin edilmiş kampanya kuponunuz var ise, "Promosyon Kodu Kullan" butonuna basıp "Promosyon Adı" ve "Promosyon Kodu"nu girerek, "Kullan" butonuna basınız. Kuponun geçerli olması halinde, indirim miktarı otomatik olarak sipariş tutarına yansıyacaktır. Eğer anlaşmalı bir şirket tarafından cazip bir kampanya kuponuna sahipseniz “KULLAN” butonuna tıkladığınızda kampanyaya yönlendirileceksiniz. Sepetinize ekleyerek alışverişe devam edebilirsiniz.
"Adres Tercihi" sayfasında, siparişiniz adresinize teslim edilmesini istiyorsanız, kayıtlı adreslerinizden seçebilir ya da yeni adres girerek kayıt edebilirsiniz.
"Adresime Teslim Edilsin" seçeneğini işaretlediyseniz "Konum ile doldur" seçeneğinde bilgilerin bir kısmını doldurabilir veya "Harita ile seç" seçeneğinden adresinizi harita üzerinden belirleyebilirsiniz. Harita üzerinden seçim yapmayacaksanız "Adres Adı", "Telefon", "Şehir", "İlçe", "Mahalle", "Cadde/Sokak","Bina Adı/Kapı No.","Daire" ve "Adres Tarifi" bilgilerini doldurabilirsiniz.Eğer adres bilgilerinizi bir sonraki siparişinizde de kullanacaksanız "Seçili Adresim Olsun" seçeneğinden "Evet" seçeneğine tıklayabilirsiniz.
"Şubeye Gelip Alacağım" seçeneğini işaretlediyseniz harita üzerinden teslim alacağınız pizzanın şubesini belirleyebilirsiniz.
Uygulamamızdan “Adresime gelsin” seçeneği ile sipariş vereceğiniz durumda adresinize 30 dakikada şubeler listelenecek. “Şubeden Gelip Alacağım” seçeneğinde konumunuza en yakın ya da aramanıza göre tercih ettiğiniz şubeden sipariş edebilirsiniz.
Ödeme Tercihi bölümünden, seçtiğiniz şubeye bağlı olarak ekranda görünen Kapıda Ödeme seçeneklerinden (Nakit, Kredi Kartı, SmartTicket Kart, Smart Sodexho Kart, Sodexho Yemek Çeki, SmartTicket Kart, SmartTicket Yemek Çeki, Multinet, SetCard vb.) herhangi biri seçebilirsiniz. Şubelerin çoğunda yer alan Online Kredi Kartı adımından siparişinizi Online olarak ödeyebilirsiniz. Kart bilgileriniz Mastercard hizmeti olan Masterpass alt yapısı tarafından saklanmaktadır. Detaylı bilgiler içinMasterpass Sıkça Sorulan Sorular
Siparişinizin, gönderim zamanını "hemen" ya da ileri bir tarih ve saat olarak seçebilirsiniz. “Şubeye Gelip Alacağım” seçeneği ile şubede olacağınız zamanı seçip sipariş verebilir ve gittiğinizde sıcacık pizzanızı teslim alabilirsiniz.
Siparişiniz ile ilgili Domino's a iletmek istediğiniz not var ise, Sipariş Notu bölümünü kullanabilirsiniz.
Bütün bilgilerinizi kontrol ettikten sonra "Sipariş Ver" butonuna basabilirsiniz. Ödeme için bilgilerinizi doğru girdiğinizde siparişinizin tamamlandığını belirten bir sayfa karşınıza gelecektir. Bu sayfada sipariş bilgileriniz ve şube numarası bulunmaktadır.
Domino’s Live uygulamasına verdiğiniz, iletişim bilgileri ve diğer kişisel bilgileriniz ile alışverişine dair her türlü kişisel olan-olmayan bilgiler, kanunlara uygun biçimde, Şirketimiz Pizza Restaurantları A.Ş, Şubeleri ve Franchise Bayilerine ait şirketler, keza ortakları-iş ortakları, halefleri ve/veya bunların belirleyeceği ifa yardımcısı niteliğindeki üçüncü kişiler/kuruluşlar ile yapılacak gizlilik sözleşmesi doğrultusunda, gerek yasal gerekler için, gerek her türlü ürün-hizmet tanıtımı, reklam, iletişim, promosyon, satış, pazarlama, üyelik işlemleri, bilgilendirmeleri ve uygulamaları yapılması amacı ile süresiz olarak veya yasal/öngörülecek süre için yazılı/manyetik arşivlerde muhafaza edilecek, kullanılacak, güncellenecek, paylaşılacak ve işlenecektir.
Tüketici ile şirket arasında doğması muhtemel her türlü uyuşmazlık ile ilgili olarak şirket politikamız, bu uyuşmazlıkların tarafların anlaşması ve müşterinin memnuniyeti ile çözülmesini temin etmektir. Her türlü konuyla ilgili olarak bizlere[email protected]e-mail adresinden veya 444 33 22 Çağrı Merkezi numaramızdan şikâyet ve taleplerinizi iletiniz.
Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar;
• İlçe tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 2.200 Türk Lirası,
• Büyükşehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirası ile 3.300 Türk Lirası arası,
• Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki il tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 3.300 Türk Lirası,
• Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirası ile 3.300 Türk Lirası arası olarak tespit edilmiştir.
Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici Mahkemelerine başvuru yapılır. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir.
Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır.