Üye Olma Adımları
1. Üye Girişi Linkine Tıklanması
Domino's uygulamasına üye olmak için ana sayfamızın üstünde yer alan "Üye Girişi" seçeneğine tıklayın.
Yeni bir üye olmak için sayfanın altında yer alan "Üye Ol" seçeneğine tıklayın.
2. Üyelik Formunun Doldurulması
Açılan "Üye Ol" sayfasında Ad, Soyad, E-posta, Şifre ve Telefon Bilgilerini eksiksiz doldurun. Dilerseniz, Facebook veya Google+ üyelikleriniz ile doğrudan üye olabilirsiniz.
Domino's kampanyalarından anlık haberdar olmak istiyorsanız, "E-posta yolu ile bilgilendirilmek istiyorum" ve "SMS ile bilgilendirilmek istiyorum" başlıklı kutucukları ayrı ayrı işaretleyebilirsiniz.
"Kişisel Veri Bilgilendirme Formu" ve "Üyelik ve Satış Sözleşmesi" kutucuklarını işaretleyip "Devam" butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.
3. Profil Bilgilerinin Görüntülenmesi ve/ya Değişiklik Yapılması
Üye olduktan sonra giriş yaptığınız sayfanın sağ üst köşesinde yer alan üç çizgi butonuna tıklayıp "Profilim" adlı mavi şeçeneğe tıklayın. Bu sayfada üye olurken girdiğiniz bilgileri değiştirebilir, "Cinsiyet", "Doğum Tarihi", "Takım", "Çalışma Durumu" bilgilerini ekleyebilirsiniz. Kampanyalar hakkında bilgilendirme yolu da seçebilirsiniz.
Üyelikten ayrılmak istiyorsanız sayfannın altında yer alan "Üyelikten Ayıl" seçeneğine tıklayabilirsiniz.
Üye Girişi Adımları
1. Üye Girişi Yapılması
Domino's Live uygulamasına girin ve sayfanın üsündekit köşedeki "Üye Girişi" butonuna tıklayın. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin. "Devam Et" butonuna basın.
Dilerseniz, Facebook veya Google+ üyelik bilgileriniz ile doğrudan girebilirsiniz.
2. Üyelik Şifresinin Unutulması ve Tekrar Talep Edilmesi
Eğer şifrenizi unuttuysanız "Şifremi Hatırlat" linkine tıklayın. Açılan pop-up penceredeki e-posta alanına üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi girin ve "Şifremi Hatırlat" butonuna basın. Şifreniz size e-posta ile bildirilecektir.
Ürün Satın Alma Adımları
1. Domino's Live uygulamasının açılması
Domino's Live uygulamasına girip sipariş verebilirsiniz.
2. Teslimat Tipinin Seçilmesi
Pizzanızı nasıl almak istediğinize göre "Adresime Teslim Edilsin" veya "Şubeye Gelip Alacağım" seçeneklerinde birine tıklayabilirsiniz.
3. Sepete Ürün Eklenmesi
Sipariş edeceğiniz ürünün tipine göre "Tüm Kampanyalar", "Tüm Pizzalar" veya "Ekstra Lezzetler" seçeneklerine tıklayabilirsiniz. "Tüm Kampanyalar" seçeneğine tıkladıysanız sipariş etmek istediğiniz kampanyanın üzerine tıklayabilirsiniz. Açılan sayfada istediğiniz pizza adedini, çeşidini, hamur ve sos tipini, kenar malzemesini ve standart malzemelerden çıkarmak istediğiniz varsa seçin. Ekstra malzeme eklemek istiyorsanız, "Ekstra Malzeme Ekle" butonuna tıklayıp eklemek istediğiniz ürünü seçin.
4. Alışveriş Sepetinizdeki Ürünlerin Satın Alınması
Pizzanızın sipariş detaylarını tamamladıktan sonra sayfanın altında yer alan yeşil sepet butonuna tıklayın. Teslimat adresi ile birlikte sepetinize eklediğiniz ürünlerin toplam fiyatını görebilirsiniz. Siparişinizin içeriği tamamlandıysa sayfanın altında yer alan "Sepeti Onayla" butonuna tıklayın.
5. Alışveriş Sepetinde Değişiklik Yapılması
Sepetiniz sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz. Opsiyonel olarak sepetinizdeki tüm ürünleri silmek için, "Sepeti Boşalt" butonuna tıklayabilirsiniz.
6. Promosyon Kodu
Domino's ya da anlaşmalı olduğu şirketlerden temin edilmiş kampanya kuponunuz var ise, "Promosyon Kodu Kullan" butonuna basıp "Promosyon Adı" ve "Promosyon Kodu"nu girerek, "Kullan" butonuna basınız. Kuponun geçerli olması halinde, indirim miktarı otomatik olarak sipariş tutarına yansıyacaktır. Eğer anlaşmalı bir şirket tarafından cazip bir kampanya kuponuna sahipseniz “KULLAN” butonuna tıkladığınızda kampanyaya yönlendirileceksiniz. Sepetinize ekleyerek alışverişe devam edebilirsiniz.
7. Ürünlerin Teslimat Adresinin Seçilmesi
"Adres Tercihi" sayfasında, siparişiniz adresinize teslim edilmesini istiyorsanız, kayıtlı adreslerinizden seçebilir ya da yeni adres girerek kayıt edebilirsiniz.
"Adresime Teslim Edilsin" seçeneğini işaretlediyseniz "Konum ile doldur" seçeneğinde bilgilerin bir kısmını doldurabilir veya "Harita ile seç" seçeneğinden adresinizi harita üzerinden belirleyebilirsiniz. Harita üzerinden seçim yapmayacaksanız "Adres Adı", "Telefon", "Şehir", "İlçe", "Mahalle", "Cadde/Sokak","Bina Adı/Kapı No.","Daire" ve "Adres Tarifi" bilgilerini doldurabilirsiniz.
Eğer adres bilgilerinizi bir sonraki siparişinizde de kullanacaksanız "Seçili Adresim Olsun" seçeneğinden "Evet" seçeneğine tıklayabilirsiniz.
"Şubeye Gelip Alacağım" seçeneğini işaretlediyseniz harita üzerinden teslim alacağınız pizzanın şubesini belirleyebilirsiniz.
8. Şube Tercihi
Uygulamamızdan “Adresime gelsin” seçeneği ile sipariş vereceğiniz durumda adresinize 30 dakikada şubeler listelenecek. “Şubeden Gelip Alacağım” seçeneğinde konumunuza en yakın ya da aramanıza göre tercih ettiğiniz şubeden sipariş edebilirsiniz.
9. Ödeme Tercihi Bilgilerinin Onaylanması
Ödeme Tercihi bölümünden, seçtiğiniz şubeye bağlı olarak ekranda görünen Kapıda Ödeme seçeneklerinden (Nakit, Kredi Kartı, SmartTicket Kart, Smart Sodexho Kart, Sodexho Yemek Çeki, SmartTicket Kart, SmartTicket Yemek Çeki, Multinet, SetCard vb.) herhangi biri seçebilirsiniz. Şubelerin çoğunda yer alan Online Kredi Kartı adımından siparişinizi Online olarak ödeyebilirsiniz. Kart bilgileriniz Mastercard hizmeti olan Masterpass alt yapısı tarafından saklanmaktadır. Detaylı bilgiler için Masterpass Sıkça Sorulan Sorular
10. Gönderim Zamanı
Siparişinizin, gönderim zamanını "hemen" ya da ileri bir tarih ve saat olarak seçebilirsiniz. “Şubeye Gelip Alacağım” seçeneği ile şubede olacağınız zamanı seçip sipariş verebilir ve gittiğinizde sıcacık pizzanızı teslim alabilirsiniz.
11. Sipariş Notu
Siparişiniz ile ilgili Domino's a iletmek istediğiniz not var ise, Sipariş Notu bölümünü kullanabilirsiniz.
12. Siparişin Tamamlanması
Bütün bilgilerinizi kontrol ettikten sonra "Sipariş Ver" butonuna basabilirsiniz. Ödeme için bilgilerinizi doğru girdiğinizde siparişinizin tamamlandığını belirten bir sayfa karşınıza gelecektir. Bu sayfada sipariş bilgileriniz ve şube numarası bulunmaktadır.
Gizlilik Politikası
Domino’s Live uygulamasına verdiğiniz, iletişim bilgileri ve diğer kişisel bilgileriniz ile alışverişine dair her türlü kişisel olan-olmayan bilgiler, kanunlara uygun biçimde, Şirketimiz Pizza Restaurantları A.Ş, Şubeleri ve Franchise Bayilerine ait şirketler, keza ortakları-iş ortakları, halefleri ve/veya bunların belirleyeceği ifa yardımcısı niteliğindeki üçüncü kişiler/kuruluşlar ile yapılacak gizlilik sözleşmesi doğrultusunda, gerek yasal gerekler için, gerek her türlü ürün-hizmet tanıtımı, reklam, iletişim, promosyon, satış, pazarlama, üyelik işlemleri, bilgilendirmeleri ve uygulamaları yapılması amacı ile süresiz olarak veya yasal/öngörülecek süre için yazılı/manyetik arşivlerde muhafaza edilecek, kullanılacak, güncellenecek, paylaşılacak ve işlenecektir.
Bilgilendirme
Tüketici ile şirket arasında doğması muhtemel her türlü uyuşmazlık ile ilgili olarak şirket politikamız, bu uyuşmazlıkların tarafların anlaşması ve müşterinin memnuniyeti ile çözülmesini temin etmektir. Her türlü konuyla ilgili olarak bizlere [email protected] e-mail adresinden veya 444 33 22 Çağrı Merkezi numaramızdan şikâyet ve taleplerinizi iletiniz.
Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar;
• İlçe tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 2.200 Türk Lirası,
• Büyükşehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirası ile 3.300 Türk Lirası arası,
• Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki il tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 3.300 Türk Lirası,
• Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirası ile 3.300 Türk Lirası arası olarak tespit edilmiştir.
Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici Mahkemelerine başvuru yapılır. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir.
Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır.
Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı Uyarınca Müşteri Aydınlatma Metni
1. Veri Sorumlusunun Kimliği
Pizza Restaurantları A.Ş. ("Domino's" veya "Şirket") olarak ürün ve hizmetlerimizi en iyi şekilde sunabilmek bizim için büyük önem arz etmektedir. Bu doğrultuda veri sorumlusu sıfatıyla elde ettiğimiz kişisel verilerinize ilişkin olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("Kanun") kapsamında sizleri bilgilendirmek istiyoruz.
2. Kişisel Verilerin İşlenmesi ve İşleme Amaçları
Kişisel verileriniz, Domino's tarafından sunulan ürün, hizmet ya da ticari faaliyete ilişkin olarak değişkenlik gösterebilmekle beraber, Şirketimiz tarafından ürün ve hizmetlerin en iyi şekilde sunulabilmesini sağlamak maksadıyla işlenmektedir.
Domino’s olarak, kimlik ve iletişim bilgileriniz, işlem güvenliği veriniz, alışverişinize ilişkin ödeme verileriniz, görsel verileriniz ve işitsel verileriniz gibi genel veya iletmeniz halinde özel nitelikli kişisel verileriniz;
• Şubelerimiz ve Franchise şubelerimizi ziyaret ettiğinizde veya çeşitli kanallar aracılığıyla (çağrı merkezi, internet sitesi, canlı sohbet (live chat), mobil uygulama vs.) ürün ve/veya hizmetlerimizin sunulması,
• Siparişlerin alımı, iptali ve yerine getirilmesi işlemlerinin yönetilmesi,
• Talep ve şikâyetlerin yönetilmesi,
• Açık rızanızın ve ticari iletişim izninizin bulunması halinde, Şirketimizin sunduğu hizmet ve ürün kalitesinin geliştirilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması için çeşitli kanallar (internet sitesi, sosyal medya platformları, mobil uygulama vb.) ile tanıtım, pazarlama, promosyon, anket, çekiliş, hediye gönderimi, yarışma, kampanya ve reklam faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi, genel ve özel teklifler sunulması, bilgilendirme ve iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi ve müşterilerin olası taleplerinin önceden öngörülebilmesi amacıyla analiz çalışmaları yapılması,
• İnternet sitesinin ziyaret edilmesi veya Domino’s tarafından ücretsiz sağlanan kablosuz ağ sistemine giriş yapılması halinde 5651 sayılı kanun gereğince elektronik ortamda oluşan log kayıtlarının işlem güvenliği amacıyla tutulması,
• İnternet sitesi ve mobil uygulama üzerinden gerçekleştirilen üyeliklerin ve Ye-Kazan sadakat programına katılımın sağlanması ve yönetilmesi,
• Sosyal medya hesaplarımızın yönetilmesi ve bu kanallar üzerinden bizimle kuracağınız iletişimin yürütülmesi
• Bilgi ve veri güvenliğinin temini, bilgi sistemlerinin sürekliliğinin sağlanması
• Ürünlerimizin ve hizmetlerimizin iyileştirilmesi için gerekli çalışmaların yürütülmesi, raporlama, analiz, iç kontrol, denetim, inceleme, soruşturma çalışmalarının yapılması
• Güvenliğin sağlanması amacıyla iş yerlerimizde kamera kayıtlarının alınması
• Çağrı merkezi vasıtasıyla gerçekleştirilen telefon görüşmelerinin kalitesinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi,
• Resmi kurum ve kuruluşların taleplerinin yerine getirilmesi ve Şirketimize iletilen kararların uygulanması
• Arşiv ve saklama süreçlerinin yürütülmesi ve
Şirketimizin faaliyetlerinin yürütülmesi, geliştirilmesi, mevzuata ve Şirket ile Şirket’in bağlı olduğu DP Eurasia N.V. global politika ve prosedürlerine uyum sağlanması amaçlarıyla sınırlı olarak işlenebilecektir.
3. Kişisel Verilerin Aktarılması
Toplanan kişisel verileriniz, Aydınlatma Metni’nin 2. maddesinde açıklanan amaçlarla Kanun ve ilgili düzenlemeler kapsamında aktarılmasını gerektiren sebeple sınırlı olarak Şirketimizin hizmetlerinden faydalandığı bilgi teknolojileri hizmet sağlayıcılarına, ajanslara, çağrı merkezine, arşiv şirketine, genel müdürlüğümüzü ziyaret etmeniz halinde destek hizmet aldığımız güvenlik şirketimize vb. işbirliği içinde bulunulan firmalara, anlaşmalı olarak danışmanlık aldığımız avukatlara, resmi kurum ve kuruluşlara, yurt dışında bulunan grup şirketlerine ve bakım, çözüm ve iş ortaklarına aktarılabilecektir.
4.Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Kişisel verileriniz yukarıda belirtilen amaçlarla, Kanun’da öngörülen temel ilkelere uygun ve Kanun’un 5. maddesinin 2. fıkrasında belirtilen sözleşmenin ifası, hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi, kanunlarda öngörülmesi, veri sorumlusunun meşru menfaati hukuki sebeplerine dayalı ve bu sebeplerle sınırlı olarak doğrudan sözlü veya yazılı olarak tarafınızdan iletilen bilgilerden, telefon, e-posta vb. kanallar ile iletilen bilgilerden, internet sitemiz, mobil uygulamamız ve sosyal medya platformları üzerinden, çağrı merkezinden, ajanslardan, şubelerimiz ve Franchise şubelerimizden, resmi kurum ve kuruluşlardan (Tüketici Hakem Heyeti vs.), Şirket faaliyetleri kapsamında kullanılan uygulama ve yazılımlar ile kamera kayıtları aracılığıyla ve destek hizmetleri alınan iş ortaklarından otomatik veya otomatik olmayan yollarla toplanmaktadır.
5.Kişisel Verileriniz Konusundaki Haklarınız
Kanun kapsamında kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme; işlenme amacını ve tarafımızca bu amaçlara uygun olarak kullanıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme; eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde düzeltilmesini talep etme; işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde silinmesini veya yok edilmesini ya da anonim hale getirilmesini talep etme; bu hallerde ya da düzeltme halinde bunların veri aktarılan üçüncü kişilere bildirilmesini isteme; işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıktığını düşünüyorsanız bu duruma itiraz etme; kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle bir zarara uğramanız halinde bu zararın giderilmesini talep etme; haklarınızın olduğunu da hatırlatmak isteriz.
Kanun kapsamında, kişisel verilerinizle ilgili başvurularınızı www.dominos.com.tr adresinde yer alan "Kişisel Veri Sahibi Başvuru Formu" ile aşağıda belirtilen kanallardan birini kullanarak;
• Büyükdere Cad. USO Center No: 245 Maslak / İstanbul adresine kimlik teyidinizin yapılması sağlanarak bizzat; veya
• Şirket’in kayıtlı elektronik posta adresine (KEP) ([email protected]); veya
• Güvenli elektronik veya mobil imzanız ile Şirketimizin [email protected] adresine; veya
• Kimlik teyidinizin yapılması sağlanarak, KVK Kanunu ve ilgili mevzuatta belirtilen diğer usuller ile tarafımıza iletebilirsiniz.
Şirket, Kanun’un 13. maddesine uygun olarak, başvuru taleplerini, talebin niteliğine göre ve en geç 30 (otuz) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Talebin reddedilmesi halinde, ret nedeni/nedenleri yazılı olarak veya elektronik ortamda gerekçelendirilir. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde, KVK Kurulu tarafından belirlenen tarife uygulanacaktır.